چرا سود اقتصاد در اختیار شرکتهای بزرگ است؟ | بار اشتغال بر دوش بنگاههای کوچک
- شناسه خبر: 21250
- تاریخ و زمان ارسال: 27 ژوئن 2026 ساعت 6:05
- بازدید : 1
- نویسنده: اقتصاد آنلاین
اقتصادآنلاین؛ چرا بخش بزرگی از سود اقتصاد ایران در اختیار تعداد محدودی شرکت قرار دارد، اما بار اصلی اشتغال کشور را بنگاههای کوچک و متوسط به دوش میکشند؟
عیسی منصوری، رئیس مرکز پژوهشهای اتاق ایران به ساختار متفاوت سودآوری و اشتغال در اقتصاد ایران پرداخته و از تغییر نقش بازیگران اصلی اقتصاد در دوران تحریم و جنگ سخن گفته است.
مشروح این اظهارات را در ویدئوی زیر ببینید.






